Catrice All Matt Plus │ podkład matujący - recenzja

W dzisiejszych czasach większość z nas stawia na matujący makijaż. Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego efektu jest dobrze dobrany podkład. Oprócz oczekiwanego efektu szukamy również czegoś, co będzie w dobrej cenie. 
Dlatego chciałabym przedstawić Wam podkład, który jakiś czas temu wpadł mi w ręce. Mowa oczywiście o Catrice All Matt Plus. Jak się u mnie sprawdza? Czy jest trwały? Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do przeczytania recenzji!


Kilka słów od producenta:

Naturalne odcienie: nowy podkład All Matt Plus - Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd.

Cena/pojemność/dostępność

W zależności od źródła, w którym chcecie kupić podkład, jego cena nie powinna przekraczać 30 zł, a jego pojemność to 30 ml, co zazwyczaj jest normalne dla podkładów drogeryjnych. Produkt ten dostać można w szafach Catrice np. w Naturze oraz przez internet, np. na iperfumy.pl lub w internetowym sklepie tej marki. 

Opakowanie

Produkt znajduje się w bardzo klasycznej, ale eleganckiej szklanej butelce. Matowe szkło fajnie nawiązuje do specyfikacji produktu. Butelka jest również przezroczysta, dzięki czemu możemy kontrolować ilość podkładu. Opakowanie zaopatrzone jest w pompkę, która się nie zacina i dozuje odpowiednią ilość produktu. 



Paleta kolorów

Marka Catrice w swojej ofercie posiada cztery odcienie podkładu All Matt Plus. Ja posiadam odcień najjaśniejszy 010 Light Beige - nie posiada on różowych tonów, ale nie jest też bardzo żółty. Jest dosyć neutralny i chłodny, a co najważniejsze jest jasny, więc powinien pasować większej ilości Polek. Ważne jest również to, że nie zauważyłam, by podkład oksydował na mojej twarzy co jest naprawdę wielkim plusem!


Wykończenie

Jak sama nazwa wskazuje podkład jest matujący i rzeczywiście, po nałożeniu go na twarz widoczne jest dosyć spore zmatowienie cery. Mat ten nie jest jednak tak suchy, raczej ma ładny, zdrowy wygląd

Trwałość

Producent obiecuje, że produkt utrzyma się nawet do 18 godzin. Do tej pory udało mi się utrzymać go na twarzy około 12-13 godzin i muszę przyznać, że nawet pod koniec dnia podkład wyglądał bardzo ładnie. Nigdzie się nie ściera, nie waży i nie podkreśla suchych skórek


Krycie/konsystencja

Produkt jest dość gęsty, ale nie jest ciężki. Kryje dobrze, fajnie wyrównuje koloryt. W moim przypadku dobrze przykrył drobne niedoskonałości, które czasami pojawiają się na mojej twarzy. Istotne jest również to, że nie tworzy efektu maski i fajnie dopasowuje się do cery

Podsumowanie

Bardzo cieszę się, że poznałam ten podkład. Jest bardzo lekki ale dobrze kryjący. Dobrze trzyma mat i naturalnie wygląda. Idealny podkład na co dzień. Świetnie spisuje się także w gorące dni. 
Lubię go i to po niego sięgam najczęściej. Na pewno kupię kolejne opakowanie!

16 komentarzy:

  1. Dobry podkład to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Catrice lubię, ale podkładu jeszcze nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że produkt Tobie spasował. To się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy sprawdziłby sie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No całkiem fajny, rzeczywiście

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie koniecznie muszę go przetestować! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten podkład, kolor jest idealny i daje naturalne wykończenie, lekki, nie kryje całkowicie ale przez co jest jak druga skóra �� bardzo mi się podoba ale po 1h znika mi z nosa �� później przebija się strefa t i pod oczami. Nie używam pod niego bazy, może mi coś polecisz bo efekt po nałożeniu bardzo mi się podoba, a jednak chciałabym dłużej go utrzymać na skórze ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że stosuję go już bardzo długo i nie zauważyłam, by gdziekolwiek mi się ścierał. Jak widać nie każdy produkt jest dobry dla wszystkich :)
      Niestety nie używam baz pod makijaż, wolę zastąpić je odpowiednią pielęgnacją.

      Usuń
  8. Miałam go rok temu i polubiłam na tyle, że teraz kupiłam go znowu. Bardzo go lubię za komfortową konsystencję przede wszystkim, no i bardzo pasuje mi kolor - pięknie wygląda na twarzy i nie ciemnieje! :) Myślę, że mogę go nazwać jednym z ulubionych podkładów ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 kocimiętka│beauty blog , Blogger